پي سي دانلود
هر دقيقه بروز مي شويم 
قالب وبلاگ
(91/5/24) تغییرات:

- کرک حذف واتر مارک (نوشته کنار دسکتاپ) اضافه شد!
- سرور سایت هایی که عملیات فعال سازی را انجام می دادند فعلاً قطع شده است، و در حال حاضر امکان فعال سازی میسر نیست، تا آمدن کرک جدیدتری منتظر بمانید.

پس از نصب ویندوز 8، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.

به دلیل اینکه به تازگی ویندوز 8 منتشر شده است، هنوز کرک 100% مطمئنی برای این ویندوز ارائه نشده است در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز 8 و نحوه فعال سازی آن را دریافت کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391 ] [ 10:30 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]

مجموعه عكس هاي زيبا براي دسكتاپ كه از بازي ها گرفته شده وعكس هاي تخيلي هم دارد .


برچسب‌ها: دانلود عكس هاي زيبا براي دسكتاپ
ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 مرداد 1391 ] [ 21:36 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
[ دو شنبه 16 مرداد 1391 ] [ 19:35 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
[ سه شنبه 10 مرداد 1391 ] [ 22:12 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]

سؤالات وجواب هايبر نامه نويسي به زبان ++c


ادامه مطلب
[ جمعه 6 مرداد 1391 ] [ 21:14 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
[ سه شنبه 27 تير 1391 ] [ 12:42 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]

به ادامه مطلب برويد


ادامه مطلب
[ جمعه 23 تير 1391 ] [ 17:24 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]



سرانجام سرنوشت چهاردهمین دوره جام ملت های اروپا هم مشخص شد . یک شنبه شب در مسابقه فینال یورو 2012 تیم ملی اسپانیا موفق شد با نتیجه قاطع 4 بر 0 پیروز شود و برای دومین بار پیاپی یورو را فتح کند . برای دانلود تمامی گل های این بازی به ادامه مطلب بروید .


ادامه مطلب
[ سه شنبه 13 تير 1391 ] [ 18:28 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]

 

 

 

 محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف و حتي بالاتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera  قرار مي دهند.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 تير 1391 ] [ 22:47 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
[ دو شنبه 12 تير 1391 ] [ 22:37 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]

 

 


 

 

 

Internet Explorer بی شک یکی از پرکاربردترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است . این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و ... را برطرف کرده است.

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 تير 1391 ] [ 21:51 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
[ شنبه 10 تير 1391 ] [ 21:36 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود The Iconfactory xScope v3.2.2 MacOSX - نرم افزار اندازه گیری فایل ها برای مک

تا حالا پیش آمده که بخواهید اندازه یک فایل و یا یک بنر را بدون آنکه در یک نرم افزار خاص قرار دهید بدست آورید؟ نرم افزار

xScope

به شما کمک می کند تا با ابزار های خود اندازه هر چیزی را که مایل بودید بدست آورده و مورد استفاده قرار دهید.این نرم افزار با ابزار های خود اندازه فایل ها ، پوشه ها ، بنر ها و . . . را در هر جایی بدون زحمت برای شما نمایش می دهد.


این نرم افزار یکی از ابزار های کاربردی برای برنامه نویسان و طراحان وب می باشد.


ادامه مطلب
[ شنبه 10 تير 1391 ] [ 20:9 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]

 

 

دانلود رایگان

 

 

 

 

به ادامه مطلب برويد


ادامه مطلب
[ جمعه 9 تير 1391 ] [ 18:23 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود Adobe Photoshop E-book Collection - مجموعه کتاب های فتوشاپ

ادوبی فوتوشاپ (Photoshop) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. در این مجموعه بهترین کتاب های آموزش نرم افزار فتوشاپ گردآوری شده است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 تير 1391 ] [ 18:49 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
[ جمعه 2 تير 1391 ] [ 21:56 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
ESET Smart Security 6 Beta

حرف نداره برويد ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ جمعه 2 تير 1391 ] [ 21:43 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]

جدیدترین نسخه ویندوز بدون شک مهم ترین و خبرسازترین محصول دنیای دیجیتال تا پایان امسال خواهد بود.


جدیدترین نسخه ویندوز بدون شک مهم ترین و خبرسازترین محصول دنیای دیجیتال تا پایان امسال خواهد بود. سیستم عاملی که بنا دارد تا با به چالش کشیدن اندروید و iOS در بازار تبلیت ها و اسمارت فون ها جای پایی برای خودش دست و پا کند.

اقدامی که مطمئنا نسخه متعارف ویندوز را در نتیجه کاهش احتمالی فروش کامپیوترها به خطر خواهد انداخت. اما چرا این سیستم عامل جدید این قدر هیجان انگیز است خودش داستان دیگری است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از برترینها، در این گزارش نگاهی داریم به بعضی از قابلیت هایی که مایکروسافت قول حضور آنها را در ویندوز ۸ داده است.

1x1.trans معرفی قابلیت های هیجان انگیز ویندوز 8



ادامه مطلب
[ جمعه 2 تير 1391 ] [ 16:47 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]

در این مجموعه شاهد خوشنویسی جدید از طرح های آماده خوشنویسی با موضوع امام علی(ع) و فرمت jpg هستید. طراحان می توانند از این پک در طراحی مذهبی مرتبط با موضوع کمک بگیرند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 17:32 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود OO DiskImage Professional v6.8.1 - نرم افزار گرفتن نسخه پشتیبان از کلیه فایل ها و سیستم عامل

امروزه بسیاری شرکت ها و افراد جهت حفاظت از اطلاعات موجود بروی کامپیوترها اقدام به گرفتن تصویر یا اصطلاحا Image از اطلاعات خود پرداخته و بدین طریق اطلاعات مهم و کاربردی خویش را از خطر پاک شدن و از بین رفتن، با این عمل مصون و بیمه می کنند. البته با Image گرفتن از ا از سیستم عامل کنونی خود در بهترین حالت یعنی بلافاصله بعد از نصب آن و نصب تمامی درایور های سخت افزاری و نرم افزار ها نیز می توان بعد از خرابی و با بهرگیری از فایل Image سیستم عامل را به همان حالت اولیه بازگرداند و دیگر وقت زیادی صرف نصب سیستم عامل جدید و... صرف ننمود.
یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه، ساخت و ایجاد Image و یا درواقع پشتیبانی کامل و مطابق اصل از دیسک از پارتیشن های سخت دیسک، برنامه قدرتمندی به نام OO DiskImage می باشد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391 ] [ 17:30 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

تبلیغات

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پي سي دانلود و آدرس p30downlod.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.